Veelgestelde vragen
-
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
De juiste maat bh vinden kan moeilijk zijn. Daarom kunt u bij Regina’s Lingerie Boetiek gratis een pasafspraak (Bra fitting) maken. Wij bieden deze afspraak zowel online via Zoom, face-to-face in de winkel van To Daze concept store, als bij u thuis.
Tijdens een Bra fitting gaan we samen met u kijken welke maat bh, model en kleur het beste bij u past. Uiteraard doen we dit afgesteld op uw wensen.
Een Bra fitting is meestal één op één, maar u bent vrij om een vriendin, collega of familielid mee te nemen.
Voor meer informatie of het maken van een afspraak, klikt u dan hier.
-
Kan ik in alle rust bij jullie offline lingerie kopen?
Natuurlijk kan dat! Bij ons is het mogelijk om in alle rust te winkelen. Zo kunt u bij ons op de volgende locaties een winkelafspraak of Bra fitting inplannen:
- In de winkel To Daze concept store, Markt 3 te Geertruidenberg;
- Het Gulden Becken, Elfhuizen 6 te Geertuidenberg;
- Bij u thuis;
Indien u kiest voor een Bra fitting of winkelafspraak bij u thuis, geef dan bij het maken van een afspraak een indicatie van uw bh en/ of slipmaat op. Wij zorgen er dan voor dat er voldoende keuze is in uw maat.
Voor meer informatie of het maken van een afspraak, bel 06 11 14 68 83 of mail naar info@reginaslingerieboetiek.nl.
-
Moet ik een account aanmaken, voordat ik bij jullie kan bestellen?
Nee, u bent niet verplicht om een account aan te maken. U kunt uw bestelling afronden als ‘gast’ in onze webshop.
Mocht u in de toekomst meerdere bestellingen bij ons plaatsen, dan is het uiteraard wel handig dat u een account aanmaakt. Met een account kunt u namelijk makkelijker en sneller bestellen. Zo hoeft u maar één keer uw adresgegevens in te vullen en kunt u te allen tijde uw facturen en betalingsoverzichten inzien.
-
Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat en het gewicht van het pakket. Voor 2024 bedragen de kosten voor brievenbuspakketten, die maximaal 2 kg wegen en in een standaard brievenbus passen, €4,25. Voor pakketten boven de 2 kg tot en met 10 kg zijn de verzendkosten €6,95. Bij een bestelwaarde van €60,- of meer is de verzending helemaal gratis! Voor de meest actuele tarieven verwijzen wij u graag naar de tarievenlijst van PostNL.
-
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar om bestellingen die voor vóór 16:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag te versturen, maar uiterlijk de volgende werkdag. Besteld u bij ons ná 16.00 uur, in het weekend of op een feestdag, dan versturen wij uw pakket pas de eerst volgende werkdag.
-
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
PostNL bezorgt een pakket in Nederland doorgaans de dag nadat ze deze hebben ontvangen. De bezorging vind plaats op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur.
Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren in geval van drukke periode(s) rondom feestdagen. Uw bestelling is dan langer onderweg dan gebruikelijk.
-
Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn mail?
Wij streven ernaar om binnen 48 uur antwoord te geven op uw mail. Mocht uw vraag meer tijd in beslag nemen, dan zullen wij u hierover informeren.
-
Op jullie webshop staat dat het artikel niet op voorraad is, maar wel leverbaar. Wat betekend dit?
Als een artikel niet voorradig is, betekend dit dat wij deze helaas niet meer op voorraad hebben. Wel kunnen wij dit artikel nog nabestellen bij onze leverancier(s).
Mocht u kiezen voor een artikel dat niet meer bij ons op voorraad is, maar wel leverbaar, dan nemen wij na afronding van uw bestelling persoonlijk contact met u op om de levertijd te bespreken.
Houdt u rekening met een levertijd van minimaal 14 dagen met een maximum van 30 dagen.
-
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?
Nadat u bestelling hebt afgerond, krijgt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging. Mocht u geen mail ontvangen hebben, dan kunt u ons mailen op
info@reginaslingerieboetiek.nl. -
Waarom heb ik geen factuur gekregen?
Bij iedere bestelling die u afrond krijgt u van ons een factuur. Uw factuur dient als betaalbewijs voor uw bestelling. Bewaar deze dus goed! Wij sturen u uw factuur op het moment dat wij uw bestelling hebben meegegeven aan PostNL. Mocht u geen factuur hebben ontvangen en heeft u inmiddels al wel de bestelling binnen, dan kunt u ons mailen op info@reginaslingerieboetiek.nl.
-
Bieden jullie ook cadeaubonnen aan?
Jazeker! Onze cadeaubonnen zijn digitaal verkrijgbaar in onze webwinkel. U kiest zelf het bedrag van de cadeaubon, met een minimum bedrag van 25 euro. Na aankoop van de cadeaubon ontvangt u een e-mail in uw mailbox met de digitale cadeaubon en de instructies voor het gebruik hiervan.
-
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is. Geen probleem! U kunt uw bestelleng uiteraard naar ons terugsturen.
Via het meegezonden retourformulier kunt u eenvoudig aangeven welke artikel(en) u wilt retourneren. Plaats de artikel(en) samen met het retourformulier in de verzenddoos en zorg ervoor dat de doos goed afgesloten is en voldoende is gefrankeerd.
Liever gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping? Dat kan ook, maar is niet verplicht. Zo maakt u aan ons kenbaar dat u van de aankoop afziet. Dit formulier kunt u [hier] downloaden.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons retourvoorwaarden.
-
Wat moet ik doen als het product beschadigd is?
In de praktijk kan het gebeuren dat een pakket onderweg beschadigd raakt. Wij vinden dit natuurlijk erg vervelend. Jammer genoeg kunnen we dit niet voorkomen. Een beschadiging aan de verzenddoos hoeft nog geen problemen op te leveren voor het bestelde product. Mocht uw bestelling toch beschadigd zijn, maak dan een paar duidelijke foto’s van de geleverde doos en inhoud waarop de beschadiging(en) duidelijk zichtbaar zijn. U kunt de foto’s samen met uw ordernummer en uitleg mailen naar info@reginaslingerieboetiek.nl . Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Waar kan ik met mijn klachten terecht?
Helaas kan het gebeuren dat er iets verkeerds gaat in het bestelproces, of u bent toch niet tevreden over het product dat u bij ons heeft gekocht. Wij willen u vragen om dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via ons contactformulier of te mailen naar info@reginaslingerieboetiek.nl . Omschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk en vermeld hierbij uw naam en ordernummer. Wij zijn altijd bereid onze klanten te helpen en streven voor iedere klant naar een gepaste oplossing.
-
Heeft u nog overige vragen of opmerkingen?
Voor overige vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen via 06 11 14 68 83 of mail naar info@reginaslingerieboetiek.nl .